http://avazak.ir/Java/line/Avazak.ir-Line5.gif چادرمن
حجاب همان امنیت
تو میتونی امن باشی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من مهدیزاده هستم فعلا اول دبیرستان ..از دبیرستان فاطمه زهرا...امیدوارم از دبلاگم چیزای خوبی را یادبگیرید......بدرود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 305
بازدید کل : 40830
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 85
تعداد آنلاین : 1



آخرین مطالب


 
دو شنبه 15 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 18:52 :: نويسنده : فاطمه مهدی زاده

چادر من

نشان دادن فقر در سریال های کشورم نیست

نه لباس متهمان دادگاه وزندانها

چادر من تاج بندگی من است

سند زهرایی بودنم را امضا میکند

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: