http://avazak.ir/Java/line/Avazak.ir-Line5.gif شهید
حجاب همان امنیت
تو میتونی امن باشی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من مهدیزاده هستم فعلا اول دبیرستان ..از دبیرستان فاطمه زهرا...امیدوارم از دبلاگم چیزای خوبی را یادبگیرید......بدرود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 40525
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 85
تعداد آنلاین : 1



آخرین مطالب


 
دو شنبه 15 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:25 :: نويسنده : فاطمه مهدی زاده

من میخواااااااااااااااااااااام بااااااااااااااا حجاااااااااااااااااااابم قدرداااااااااااااااان خوووووووووووووووون شهیداااااااااااااااااااااان باااااااااااااااااااشم

.

.

.

شماچه طور؟؟؟

 

شهدا به خاطر ما خونشون رو برروی زمین ریختند

پس مامیتونیم با حجابمون قلب وروح آنهارا خوشحال کنیم



نظرات شما عزیزان:

هاتفی
ساعت13:03---17 ارديبهشت 1393
من واقعا با حجابم قدردانشان هستم
ممنون از وبلاگ زیبایت آجی


k
ساعت13:30---15 ارديبهشت 1393
فقط با حجاب قدردان شون نباید باشیم که بادرس خوندن ...اخلاق خوب
پاسخ:آره خب


نسیم
ساعت13:29---15 ارديبهشت 1393
چراکه نه ولی بعضی از هم وطنان فکر نکنم متاسفم براشون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: